Výzkumy zaměřené na značku

  • OMG Omnibus: vícetematický výzkum na reprezentativ­ním vzorku
  • Campaign Evaluator: vyhodnocuje, jaký efekt má kampaň na pozici značky v rámci konkurenčního pole
  • Celebrity Evaluation: definice osobností korespondujících s hodnotami značky. Také je možné identifikovat, jaké značky komunikují hodnoty reprezentované danou osobností
  • In-Depth Points-Of-Sale Analysis: identifikace slabých a silných prvků komunikace na prodejně, vnímání cenové hladiny produktů, zájem zákazníků, využití oční kamery
  • Millenials: výzkum zaměřený na mladou generaci v ČR
  • U.F.O.: výzkum zkoumající přehlíženou českou generaci lidí ve věku nad 50 let
  • Mobile Love Affair: výzkum osvětlující úlohu moderních technologií v nákupním procesu českého spotřebitele
Kontaktujte nás a zdarma zjistěte, jak můžeme pomoci s výzkumem pro vaši značku
Kontaktujte nás MediaGuru
?
Už jste někdy zkusili tuto kombinaci kláves?