Máte o své podnikatelské kategorii dostatečný přehled?

Na základě informací z našich zdrojů určíme, jak se bude kategorie vašeho podnikání vyvíjet a co můžete od konkurence čekat.

Posuďte sami: kde jinde získáte v rámci běžného agenturního servisu tolik informací?

  • Forrester – reporty renomované výzkumné agentury
  • Trendwatching – spotřebitelské trendy a jejich aplikace
  • Future Foundation – trendy v lidském chování v EU
  • Euromonitor – politické, sociální a spotřebitelské trendy v ČR
  • TGI-MML – životní styl a spotřební chování v ČR
  • Media Projekt – mediální chování v ČR
  • Radio Projekt – analýza poslechovosti rádií v ČR
  • Mediaresearch – denní data sledovanosti TV v ČR
  • Admosphere – databáze mediálních výdajů firem v ČR
  • Netmonitor – Výzkum zkoumající chování Čechů na internetu

…a mnoho dalších

Kontaktujte nás a zdarma zjistíte, jak mohou zdroje PHD pomoci vašemu podnikání
Kontaktujte nás MediaGuru
?
Už jste někdy zkusili tuto kombinaci kláves?