Flema: Nejlepší využití digitálních médií pro PHD

„Letošní ročník můžeme označit za velmi úspěšný pro české agentury. Takovou situaci jsme už dlouho nezažili,“ uvedl René Jež z pořádající společnosti Flemedia. V pěti kategoriích zvítězily české kampaně a pouze v jedné slovenská. Inovativní agenturou se stala Kaspen/Jung von Matt následovaná agenturami OMD Czech a PHD. Ocenění Inovativní zadavatel získala společnost Vodafone Czech Republic. Za ní skončily Mondelez a Volkswagen.

Kategorii Nejlepší využití digitálních médií vyhrála značka Axe (Unilever ČR) a mediální agentura PHD ve spolupráci s agenturou Zaraguza. Ta si odnesla nejvyšší ocenění za sérií internetových videí, která pomáhala spojovat Axe s galantním chováním.

na video se můžete podívat zde

Ocenění v kategoriích Inovativní zadavatel a Inovativní agentura 

Inovativní zadavatel

1. Vodafone CR
2. Mondelez International
3. Volkswagen

Inovativní agentura

1. Kaspen/Jung von Matt
2. OMD Czech
3. PHD ČR

Přehled vítězných kampaní a agentur 10. ročníku soutěže Flema Media Awards

  klient agentura kampaň
Nejlepší využití TV Jägermeister Kaspen/Jung von Matt Nehejtuj, fandi jako meister
Nejlepší využití digitálních médií Axe PHD Etiketa 21. století
Nejlepší využití OOH Volkswagen Kaspen/Jung von Matt Mluvící Golf Sportsvan
Nejlepší využití rádia Mondelez International Carat CR & SR Ranní vítězství
Nejlepší kampaň Vodafone CR OMD Czech Trosečníci na D1
Nejlepší malá kampaň RWE Starmedia Hrejivé Vianoce
Grand Prix Vodafone CR OMD Czech Trosečníci na D1
Všechny články
Kontaktujte nás MediaGuru
?
Už jste někdy zkusili tuto kombinaci kláves?