Volkswagen konsoliduje média pod PHD

Plánování a nákup médií pro skupinu Volkswagen má od nového roku zajistit PHD.

Skupina Volkswagen se rozhodla na základě výběrového řízení, které trvalo osm měsíců, konsolidovat svůj celosvětový rozpočet na nákup a plánování médií pod mediální agenturu PHD (skupina Omnicom Media Group). Jde o rozpočet v celkové výši 3 mld. USD (cca 72 mld. Kč). O výsledku výběrového řízení už v pondělí dopoledne informovaly zahraniční specializované servery na komunikaci a média. Změnu následně potvrdila i skupina Volkswagen v oficiálním oznámení. Výsledek tendru se dotkne 30 zemí včetně České republiky.

Mediální agentura PHD tak nahradí dosavadní agenturu Mediacom,která pro skupinu Volkwswagen pracuje od roku 1998. Změna nastane s platností od 1. ledna 2017.

Pro PHD a skupinu Omnicom jde o podstatnou zprávu. Skupina Volkswagen je pátým největším světovým zadavatelem reklamy do médií. Ve většině zemí pod ní patří značky jako Volkswagen, Audi, Škoda nebo Seat.

Volkswagen se chce zaměřit na výraznější zapojení digitální komunikace.„Nové možnosti digitalizace a nové způsoby oslovování specifických cílových skupin budou do mediálního plánování zapojeny mnohem významněji," uvedla společnost směrem k dalšímu směřování své mediální komunikace. Dodala, že společnost Omnicom přesvědčila všechny značky skupiny Volkswagen začleněním nových trendů do mediální komunikace a nabídkou širokého spektra strategických služeb.

Na českém trhu se značky Škoda a Volkswagen zařadily loni po Huyndai k největším zadavatelům v segmentu výrobců osobních automobilů.

monitoring auto

Všechny články
Kontaktujte nás MediaGuru
?
Už jste někdy zkusili tuto kombinaci kláves?