Petr Miláček se z Primy vrací do PHD

Stávající ředitel výzkumu televize Prima Petr Miláček míří zpět do mediální agentury.

Od 1. ledna 2017 se do mediální agentury PHD po třech letech strávených v čele výzkumu televizní skupiny Prima vrací Petr Miláček. V PHD bude zastávat post client service directora.

Miláček se vrací do známého prostředí. Před odchodem do televize Prima pracoval v PHD jako ředitel strategického plánování a poté se posunul na post ředitele výzkumu celé skupiny Omnicom Media Group. S prostředím mediálních agentur je Miláček spjat dlouhodobě. Začínal v roce 2000 v mediální agentuře Mediaplan Praha, následně pokračoval v Media Wise,která se později změnila na PHD.

„Jsem velmi rád, že se k nám Petr od ledna znovu připojí a výrazně tak posílí náš tým. Velice si cením jeho strategického pohledu daleko za rámec běžného mediálního plánování. Plánujeme využít jeho schopností a zkušeností pro další dynamický rozvoj agentury a zkvalitnění služeb pro naše klienty,“ uvedl k návratu Luděk Hatoň, managing director PHD.

Výzkum v rámci televizní skupiny Prima má znovu patřit do kompetence programového ředitele FTV Prima Romana Mrázka. Procesně výzkum zaštítí Libuše Loukotková.

Všechny články
Kontaktujte nás MediaGuru
?
Už jste někdy zkusili tuto kombinaci kláves?