PHD vydává novou knihu o gamifikaci

Mediální agentura PHD vydala novou knihu „Game Change“, pojednávající o současném trendu gamifikace a jejím potenciálu pro firmy a zapojení jejích zaměstnanců.

Kniha vychází ze skutečnosti, že v současnosti až jedna miliarda lidí věnuje hraní počítačových her v průměru jednu hodinu denně. Firmy by tak oněm celkem sedmi miliardám hodin denně měly věnovat patřičnou pozornost a poučit se ze schopnosti her vtáhnout své uživatele do akce.

Zapojení uživatelů, potažmo zaměstnanců totiž dokáže podle Marka Holdena, spoluautora knihy a světového stratéga agentury PHD, výrazně posílit návratnost investic. „Nelze očekávat, že lidé věnují většinu svého bdělého života práci pouze kvůli penězům. Obzvlášť zástupci mladší generace hledají ve své pracovní náplni smysl. Proto je důležité, aby si to firmy začaly uvědomovat. Mohou se přitom hodně naučit právě ze zážitků, které nám poskytují hry,“ vysvětluje Mark Holden.

Gamifikační princip ostatně Mark Holden sám aplikoval při vývoji globálního operačního systému Source, do kterého se napříč sítí zapojuje více než 2 500 zaměstnanců v 76 zemích a soutěží spolu o nejlepší nápady pro daného klienta.

Jak píše v předmluvě knihy Jane McGonigcalová, autorka bestselleru "Reality is broken", gamifikace zaměstnancům nejen nabízí způsob, jak se vypořádat s pracovními úkoly, ale zároveň je motivuje ke zlepšení.

Všechny články
Kontaktujte nás MediaGuru
?
Už jste někdy zkusili tuto kombinaci kláves?