Vydáváme knížku o nástupu umělé inteligence

Počítače už za novináře píší krátké zprávy či pomáhají lékařům léčit. Co to však znamená pro naše odvětví? Naše agentura vydává knížku Sentience: The Coming AI Revolution and The Implications for Marketing.

Už dnes umí Siri přidat schůzku do kalendáře, nebo umí vyhledat cestu ke specifickému místu. Ale neumí vám odpovědět na otázku: „Můžeš mi říct, jak se dostanu na místo mé schůzky, kterou mám v jednu hodinu odpoledne?“. Jde o to, že se zatím jedná o komplexní úkol, který je nad možnosti současných virtuálních osobních asistentů (VPA). To se ovšem velmi rychle změní, proto v blízké budoucnosti budeme muset cílit nejen na spotřebitele, ale zejména jejich virtuální osobní asistenty a algoritmy, které stojí za nimi. VPA totiž budou schopné zvládnout mnoho věcí, které dnes chceme po „živých“ asistentech – změnu rezervace letu, zkoordinování meetingu na základě několika lidí a jejich kalendářů, kompletní zajištění dovolené, vyřešení problému s prázdnou ledničkou. Nebo nás VPA upozorní, že nám volal kolega z práce, shrne jeho požadavky a prosby a zeptá se vás, jak chcete reagovat. Vy – v té době už přirozeně - vašemu VPA řeknete co a jak a on to za vás s kolegou vyřídí. A co z toho plyne pro marketéry? Dozvíte se více v naší knížce.

Preemptivní marketing

Stále větší důležitost bude mít i preemptivní marketing, který na základě podrobných znalostí chování spotřebitele bude schopen předvídat mnohem více než v současné době. Velmi čile se už dnes s detailními znalostmi o chování lidí, které vyhodnocuje umělá inteligence, pracuje při predikování pravděpodobných oblastí se zvýšeným výskytem zločinu. Nevěříte? A jak by to mělo fungovat v marketingu? Odpoví vám naše kniha.

Kniha je k dostání na Amazon.com: Sentience: The Coming AI Revolution and the Implications for Marketing.

 

Všechny články
Kontaktujte nás MediaGuru
?
Už jste někdy zkusili tuto kombinaci kláves?