Lepší cílení
Vaše reklama bude pouze tam, kde přinese skutečný výsledek
S námi ušetříte významné množství mediálních investic.
Naše portfolio zahrnuje značky všech velikostí i zaměření.
S klienty dlouhodobě spolupracujeme na poli komunikačního plánování,
mediálního nákupu, integrovaného online marketingu, kvalitativních a kvantitativních výzkumů, pokročilé ekonometrie a speciálních reklamních
projektů.
Pouze úsporná opatření vám růst podílu na trhu nezajistí. Naše nástroje ano. Pomůžeme vám dosáhnout lepších výsledků vaší kampaně.
Do její tvorby zdarma zapojíme stovky profesionálů z celého světa. Naše nástroje plánují i přímo ovlivňují celkové výsledky komunikace.
Kvantitativních i kvalitativních nástrojů k lepší identifikaci trhu máme opravdu hodně. V našem arzenálu najdete oční kameru, focus studio i gamifikované dotazníky. Abychom Vás nenudili, shrnuli jsme vše do tří kategorií:
Poskytujeme a zajišťujeme komplexní digitální řešení na míru
Vytváříme inovativní programová řešení pro danou značku
Kreativní řešení za hranicemi běžných formátů
Inovace jsou pro dnešní turbulentní prostředí důležitou součástí růstu. V PHD proto máme specializovaná oddělení, díky kterým umíme nejen vymýšlet, ale také aktivně tvořit.
Sledujeme a vytváříme nové trendy. Zaručíme vám přímé propojení s tvůrci obsahu. Naši klienti mají k dispozici nejnovější formáty, a to především ty, které jsou opravdu vidět.
Všechno, co víme o médiích, reklamě a marketingu, publikujeme na
webové stránce mediaguru.cz
Odebírejte aktuální informace z trhu pohodlně, přímo do vaší e-mailové
schránky.
Omnicom Baby Guru je dětský klub pro děti zaměstnanců skupiny Omnicom Media Group.
Více o Baby GuruPlánujeme rozšiřovat spolupráci s našimi klíčovými dlouhodobými klienty, říkají za management Omnicom ...
Profesní magazín Campaign udělil titul Mediální agentura roku 2018 pro region EMEA agentuře PHD.
Specialisté z komunikační skupiny Omnicom Media Group nově nabízejí školení v oblasti online marketingu.
Dosavadní managing director agentury PHD Luděk Hatoň se posunul do čela skupiny Omnicom Media Group.
Petr Bažant se rozhodl opustit skupinu Omnicom Media Group. Jeho kompetence převezmou manažeři zevnitř skupiny.
Vystřízlivění z posedlosti digitálními technologiemi i sebereflexe agentur, takové jsou dojmy ...
V době datové analytiky i módních marketingových trendů lze cestu ke kreativitě znovu najít skrze dětské ...
Zkušenost se značkou získává zákazník všude, nejen marketing, ale i distribuce a CEO jsou její ...
PHD se dostala se svým projektem KB Band Academy do užšího výběru soutěže The Festival of Media.
Letošní ročník soutěže Flema patřil agentuře PHD, zadavateli Škoda Auto a kampani Samsungu.
Mediální agentura PHD představila na reklamním festivalu v Cannes novou knihu Merge.
Stávající ředitel výzkumu televize Prima Petr Miláček míří zpět do mediální agentury.
Výběrové řízení rozhodlo o tom, že mediální nákup a plánování pro Porsche ČR zajistí PHD.
Plánování a nákup médií pro skupinu Volkswagen má od nového roku zajistit PHD.
Omnicom Media Group představuje změny v personálním obsazení svých agentur.
Přicházející éra umělé inteligence ovlivní reklamu a marketing v mnoha aspektech. Jaké to mohou být?
Poskytujeme služby mediálního plánování a nákupu
pro lokální i mezinárodní klienty.
CS 1
CS 2
CS 3
Naší ambicí je oslovit ty nejlepší odborníky v oboru a věříme, že toto se nám daří. Jejich talent a nadšení jsou hlavními důvody všech našich úspěchů a inovací. Chcete také patřit k našemu týmu?
Zašlete, prosím, svůj CV a motivační dopis, nejlépe s představou Vašeho působení v PHD na jobscz@omnicommediagroup.com.